چگونه با رعایت رژیم و رژیم درمانی به صورت طبیعی سموم کبد، کلیه و مثانه را دفع کنیم؟

مقایسه کبد چرب و کبد سالم رژیم درمانی رژیم انلاین هایپر دایت

کبد، کلیه ها و مثانه از ارگان های مهم بدن ما هستند. اما اغلب در طولانی مدت از آنها غافل می شوید. این ممکن است در نهایت باعث درد در قسمت پشتتان بشود.

اگر سلامت کبد، کلیه و مثانه شما برایتان مهم است مطلب را کامل مطالعه کنید.

1- برخی مواد غذایی را از رژیم قطع کنید:

بسیاری از مواد غذایی که جزئی از عادات غذایی شما شده است. مصرف آنها بطور نا متعادل است. این مواد شامل قهوه ، نوشابه ، نمک و غذاهای پر پروتئین است. سعی کنید هر چند روز یک مینی سم زدایی داشته باشید. همچنین حدود دو بار در هفته مصرف این غذاها را قطع کنید.

2-چای سبز ، آب و … زغال اخته را بیشتر در رژیم درمانی خود بیافزایید.

اما مصرف برخی از مواد غذایی به سلامت کبد، کلیه و مثانه شما کمک میکند.

غذا دشمن شما نیست. غذاهای زیادی وجود دارند که می توانید به رژیم غذایی خود بیفزایید تا به کاهش سموم در بدن کمک کنید. این غذاها شامل نوشیدنی هایی مانند چای سبز ، چای زنجبیل و آب خالص است.

میوه و سبزیجات بیشتری به رژیم غذاییتان اضافه کنید. مثلا زغال اخته می تواند در این زمینه کمک کند. به یاد داشته باشید ، میوه ها یک صبحانه ، دسر و حتی میان وعده آسان ایجاد می کنند! سعی کنید از میانسالی با میوه های موردعلاقه خود مانند زغال اخته چای درست کنید!

درد در ناحیه کبد، کلیه و مثانه رژیم درمانی رژیم انلاین هایپر دایت

3- ویتامین ها را در رژیم غذایی خود بیافزایید

ویتامین هایی مانند ویتامین B-6 ، امگا 3 و پتاسیم سیترات به وفور در گیاهان وجود دارد. این ویتامین ها به سالم ماندن کلیه ها نیز کمک می کنند. مصرف این گیاهان می توانند به شما در پیشگیری از ابتلا به سنگ کلیه کمک کنند. بسیاری از آنها را می توانید از طریق میوه ها و گیاهان به مواد غذایی خود اضافه کنید.

با مصرف سبزیجات و گیاهان به دفع سموم کلیه کبد و مثانه خود کمک کنید. رژیم درمانی رژیم انلاین هایپر دایت

4-سلامت روحی و جسمیتان مهم ترین مسئله است.

قطعا استرس علاوه بر آزاردهنده بودنش می تواند به بدن و جسم شما آسیب های جبران ناپذیری بزند. یک روال ساده ورزش و مدیتیشن مانند تمرین های تنفسی می تواند به شما در مدیریت استرس کمک کند. تنفس خوب به اکسیژن رسانی به بدن کمک می کند. هیدروتراپی یکی دیگر از روشهای درمانی ساده برای تسکین درد  است. این روش با استفاده از آب می تواند به سیستم گردش خون شما کمک کند. همچنین به بدن و ذهن شما استراحت لازم را بخشد.

5- دو روزه کلیه خود را با رژیم صحیح تمیز کنید.

ابتدا نکات سالم سازی گفته شده را در زندگیتان گنجانیدید.حالا یک پاک سازی می تواند شگفتی های زیادی را در کلیه شما ایجاد کند. در اینجا نمونه ای از پاک سازی 2 روزه را برای شما آورده ایم. اما حتما با پزشک خود در مورد تغییر در رژیم غذایی خود مشورت کنید. اینگونه اطمینان حاصل کنید که این  پاک کننده مناسب برای شماست.

صبحانه : برای صبحانه، آب میوه ای ساده مثل آب چغندر را با زغال اخته یا اسموتی بنوشید. سعی کنید آن را با اسفناج ترکیب کنید.

ناهار : برای ناهار می توانید اسموتی دیگری را امتحان کنید. شاید نخواهید 2 وعده غذایی اول روز خود را نوشیدنی مصرف کنید. می توانید به جای آن از غلات ارزن گرم نیز استفاده کنید. همچنین میوه مورد علاقه خود را نیز به آن اضافه کنید.

شام : برای وعده غذایی آخر روز شما ، یک سالاد خوب پیشنهاد  میشود.ابتدا به عنوان پایه با سبزیجات مخلوط شروع کنید. می توانید پروتئین های موردعلاقه خود را نیز اضافه کنید. (مثلا  گوشت بدون چربی یا توفو ، یک برش لیمو یا میوه مورد علاقه شما). اما مراقب باشید که بیش از حد مصرف نکنید.

پاکسازی کلیه با دوره های پاکسازی تحت رژیم درمانی رژیم درمانی رژیم انلاین هایپر دایت

6- تمرین های Kegel برای مثانه را امتحان کنید :

روش هایی وجود دارد که می توانید به مثانه خود کمک کنید. دکتر آرنولد کگل این تمرینات لگنی را ارائه داد. این تمرینات برای کمک به زنان مبتلا به بی اختیاری ادرار، بخصوص بعد از زایمان یا یائسگی مفید است در صورت انجام منظم آنها می توانید به جلوگیری از نشت مثانه کمک کنید. ساده است، فقط عضلات کف لگن خود را منقبض کنید و سپس آنها را شل کنید.

هرکدام را 10 شماره نگه دارید. 30 مرتبه آن را انجام دهید. 10 بار در هنگام ایستادن، 10 بار در هنگام نشستن و 10بار در حالی که استراحت میکنید. این عمل را 3 بار در روز انجام دهید. روزانه به آن  90 بار انقباض اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که مثانه شما قبل از انجام این تمرین ها خالی باشد. هیچ کس نمی تواند شما را در حال انجام این کار ببیند. شما می توانید در حین انجام کارهای روزمره خود این تمرینات را انجام دهید.

دوست عزیز سلام!

به سایت هایپردایت خوش آمدی. از شما دعوت میکنم بقیه مقالات ما را مطالعه کنید.